неділя, 5 листопада 2017 р.

Тур’я Ремета - французька частинка України

       Тур’я Ремета-французька частинка 
                                  України
    Тур’я Ремета – це невеличке селище в Закарпатській області, яке прославилося, в першу чергу, єдиним у світі пам’ятником поштарю Феодору Фекету, який щодня протягом 30 років долав 50 км до Ужгорода і назад, щоб вчасно доставити односельчанам пошту. В пам’ять про відмінне виконання свого обов’язку вдячні селяни розмістили листоноші барельєф на стіні місцевого храму.  

    Окрім можливості відвідати унікальний архітектурний витвір, гості селища також мають унікальну нагоду скуштувати різноманітних страв із жаб’ячих лапок, відчувши себе хоч на деякий час  серед найкращих гурманів Франції.
Тур’я-Ремета – чи не єдине село на Закарпатті, де в великій пошані є жаби. Жителів Тур'я-Ремети сусіди називають здавен "жабники", або ж "жаблярі". Дійсно, якщо зазирнути в меню одної з місцевих кав’ярень, то тут можна побачити традиційну французьку страву – "жаб'ячі лапки".  Стверджують, що традицію споживання жаб у закарпатське село завезли французи на початку 19-го століття.
Як свідчить історія за часів нашестя Наполеона в селі були розквартировані полонені французькі вояки, які потім  і залишилися тут назавжди створивши власні сімї і звичайно передавши свої французькі звичаї (зокрема, кухню) місцевому населенню.
      Крім вищезнадуваних особливостей селищу є чим похвастатися ще, адже на його території діє римо-католицький костел, який збудували ще у 1885 році.
Ось така вона Тур'я-Ремета - село із неосяжним минулим, смачними жаб'ячими лапками та чарівними краєвидами. 

Немає коментарів:

Дописати коментар