Природничий конкурс
«Світ
навколо нас» конкурс для учнів 5 класів
Мета: узагальнити природознавчі поняття в ігрової формі;
формувати в учнів екологічне мислення, життєву компетентність;
розвивати інтерес до предмету, мислення, винахідливість, фантазію;
виховувати дбайливе ставлення до природи, почуття дружби, товариської співпраці.
ХІД КОНКУРСУ:
- Добрий день, шановні друзі! Кожного дня нас оточує безліч предметів, ми стикаємося з різними природними, фізичними, хімічними явищами. Але ми з вами настільки звикли до цих явищ і предметів, що навіть не замислюємося над цим. Також ми багато разів звертали увагу на людину як частинку природи, адже кожен з нас не зміг прожити навіть кілька хвилин без повітря, кілька днів без води і їжі. А все нам дає природа і наскільки ми знаємо, любимо природу – зрозуміємо за результатами конкурсу. Тож вітаю вас на природничому конкурсі «Світ навколо нас». В конкурсі приймають участь дві команди найрозумніших, найкмітливіших, найрухливіших. Вітаємо наших учасників! Команди 5-А та 5-Б класів.
І. Конкурс «Привітання команд»
- Кожна команда є групою однодумців, пов’язаних однією метою – волею до перемоги. За для перемоги всі представники команди повинні як одне ціле. Зараз ви покажете всім чи дійсно ви – команда?
ІІ. Конкурс Розминка «Так і Ні»
- Спочатку
розминаємо розум. Так, наш розум теж потребує розминки!
І команда
·
Птахи належать до тварин. (так)
- Юпітер –
це планета.
(так)
- Гриби – це
рослини (ні)
- Крокодил живе
в воді. (так)
- Природа
- це все що нас оточує. (так)
- Дельфін
належить до риб. (ні)
- Береза росте
в лісі. (так)
- Кенгуру
мешкає в Австралії .(так)
- Місяць – це зірка. (ні)
- Пінгвін
– птах, що добре латає. (ні)
- Дощ –
це атмосферні опади. (так)
- Веселка –
це природне явище (так)
- Людина – це
природне тіло. (так)
- Корова належить до хижаків (ні)
ІІІ. Головоломки. Які тропічні фрукти утворються, коли зібрати букви правильно:
а) А Н Б Н А ;
б) К І І И Ф Н ;
в) О С К О К ;
г) А С А Н А Н .
ІV. Конкурс «Чарівна паличка»
Давайте трохи помріємо. Якби ви мали чарівну паличку, як у доброї феї з казки про Попелюшку, то до чого б ви доторкнулися (об’єкт природи або компонент природи), щоб змінити світ на краще.
Команди готуються, а для вболівальників гра «Що зайве?»
Потрібно із запропонованих рядків вибрати зайве слово.
1. Море, річка, острів, озеро.
2. Карась, окунь, короп, рак.
3. Конвалія, вишня , троянда, пролісок
4. Вовк, кабан, їжак, дятел.
5. Венера, Юпітер, Місяць, Марс
А зараз послухаємо, до чого б
доторкнулися наші учасники команд чарівною паличкою, щоб змінити світ на
краще. Оцінюється в 5 балів.V. Конкурс «Крокодил»
Команда поділяться на дві частини: гравці, які отримують завдання (за допомогою міміки, жестів, рухів показати природне тіло чи явище) та гравці, які повинні впізнати та вірно назвати те ,що намагаються показати їхні товариши.
Завдання:
- Ялина.
1. Пальма.
- Верблюд.
2. Павук.
- Веселка.
3.
Вітер
- Мавпа 4. Слон
- Удав Анаконда 5. Крокодил
- Ящірка
6. Лев
Кожна вірна відповідь оцінюється в один бал.
VІ. Конкурс «Відгадай загадки»
І команда
- Біжить,
шумить, хвилюється, а добігла і загубилася (річка)
- Хто хвіст
залишає, а від ворога втікає (ящірка)
- Край видно,
але дійти до нього неможливо (горизонт)
- Хто на собі
ліс носить? (олень)
- Коли нема мене
- чекають, коли прийду усі тікають
(дощ)
ІІ команда
- Ворота звелися
– весь світ задивився (веселка)
- Схопила півня
на обід та замела мітлою слід (лисиця)
- Є крила, а не
літає, без ніг, а не доженеш (риба)
- Стоїть на
дорозі на одній нозі і шапочку має, та нікого не вітає (гриб)
- По морю йде,
йде, а на берег вийде - тут і пропаде (хвиля)
Кожна вірна відповідь оцінюється в один бал.
VІІ. Конкурс « Склади карту»Без карти дуже легко заблукати , ваші карти розділені на дев'ять частин і їх потрібно правильно скласти, яка з команд це зробить швидше, та і перемогла!
VІІІ. Конкурс «Моє майбутнє»
Кожна команда отримує аркуш, маркери та завдання намалювати і захистити свої проекти на тему: «Якою я бачу планету Земля в майбутньому?»2
Виграє команда, яка швидше, оригінальніше виконає завдання. Оцінюється в 5 балів.
Гра з глядачами «Інтелект + реакція» та «Ланцюжок»
Відеоролік
Підбиття підсумків та нагородження переможців
Немає коментарів:
Дописати коментар