четвер, 31 березня 2016 р.

Природничий конкурс

                     Природничий конкурс

                                               «Світ навколо нас»
                                                       конкурс для учнів 5 класів
          Мета: узагальнити природознавчі поняття в ігрової формі;
          формувати в учнів екологічне мислення, життєву компетентність;
          розвивати інтерес до предмету, мислення, винахідливість, фантазію;
        виховувати  дбайливе ставлення до природи, почуття дружби, товариської співпраці.


                                                               ХІД  КОНКУРСУ:

-  Добрий день, шановні друзі! Кожного дня нас оточує безліч предметів, ми стикаємося з різними природними, фізичними, хімічними явищами. Але ми з вами настільки звикли до цих явищ і предметів, що навіть не замислюємося над цим. Також ми багато разів звертали увагу на людину як частинку природи, адже кожен з нас не зміг прожити навіть кілька хвилин без повітря, кілька днів без води і їжі. А все нам дає природа і наскільки ми знаємо, любимо природу – зрозуміємо за результатами конкурсу. Тож вітаю вас на природничому конкурсі «Світ навколо нас». В конкурсі приймають участь дві команди найрозумніших, найкмітливіших, найрухливіших. Вітаємо наших учасників! Команди 5-А  та 5-Б класів.
 І. Конкурс «Привітання команд»
- Кожна команда  є групою однодумців, пов’язаних однією метою – волею до перемоги. За для перемоги всі представники команди повинні як одне ціле. Зараз ви покажете  всім чи дійсно ви – команда?
ІІ. Конкурс Розминка «Так і Ні»
  • Спочатку розминаємо розум. Так, наш розум теж потребує розминки!
Ведучий викликає гравців обох команд. Ставить їм запитання. Вони повинні відповідати на запитання «так» або «ні».
І команда
·         Птахи належать до тварин. (так)
  • Юпітер  – це планета. (так)
  • Гриби – це рослини (ні)
  • Крокодил живе в воді. (так)
  • Природа  - це все що нас оточує. (так)
  • Дельфін належить до риб. (ні)
  • Береза росте в лісі. (так)

ІІ команда                 
  • Кенгуру мешкає в Австралії .(так)
  • Місяць – це зірка. (ні)
  • Пінгвін –  птах, що добре латає. (ні)
  • Дощ – це  атмосферні опади. (так)
  • Веселка – це  природне явище (так)
  • Людина – це природне тіло. (так)
  • Корова належить до хижаків (ні)

Кожна вірна відповідь оцінюється в один бал. Виграє команда, яка набере більше балів.
ІІІ. Головоломки. Які тропічні фрукти утворються, коли зібрати букви правильно:
а)         А  Н  Б  Н  А ;
б)         К  І  І  И  Ф  Н ;
в)        О  С  К  О  К ;
г)         А  С А Н А  Н  .
ІV. Конкурс «Чарівна паличка»
Давайте трохи помріємо. Якби ви мали чарівну паличку, як у доброї феї з казки про Попелюшку, то до чого б ви доторкнулися (об’єкт природи або компонент природи), щоб змінити світ на краще.
Команди готуються, а для вболівальників гра «Що зайве?»
Потрібно із запропонованих рядків вибрати зайве слово.
1.      Море, річка, острів, озеро.
2.      Карась, окунь, короп, рак.
3.      Конвалія, вишня , троянда, пролісок
4.      Вовк, кабан, їжак, дятел.
5.      Венера, Юпітер, Місяць, Марс
А зараз послухаємо, до чого б доторкнулися наші учасники команд чарівною паличкою, щоб змінити світ на краще.   Оцінюється в 5  балів.



V. Конкурс «Крокодил»
Команда поділяться на дві частини: гравці, які отримують завдання (за допомогою міміки, жестів, рухів показати природне тіло чи явище) та гравці, які повинні впізнати та вірно назвати те ,що намагаються показати їхні товариши.
Завдання:
  1. Ялина.                                  1.  Пальма.
  2. Верблюд.                             2.  Павук.
  3. Веселка.                               3.  Вітер
  4.  Мавпа                                 4.  Слон
  5.  Удав Анаконда                  5.  Крокодил
  6.  Ящірка                                6.  Лев
Кожна вірна відповідь оцінюється в один бал.
VІ. Конкурс «Відгадай загадки»
І команда
  1. Біжить, шумить, хвилюється, а добігла і загубилася (річка)
  2. Хто хвіст залишає, а від ворога втікає (ящірка)
  3. Край видно, але дійти до нього неможливо (горизонт)
  4. Хто на собі ліс носить? (олень)
  5. Коли нема мене -  чекають, коли прийду усі тікають (дощ)
ІІ команда
  1. Ворота звелися – весь світ задивився (веселка)
  2. Схопила півня на обід та замела мітлою слід (лисиця)
  3. Є крила, а не літає, без ніг, а не доженеш  (риба)
  4. Стоїть на дорозі на одній нозі і шапочку має, та нікого не вітає (гриб)
  5. По морю йде, йде, а  на берег вийде  - тут і пропаде (хвиля)
Кожна вірна відповідь оцінюється в один бал.
І. Конкурс « Склади карту»
Без карти дуже легко заблукати , ваші карти розділені на дев'ять частин і їх потрібно правильно скласти, яка  з команд це зробить швидше, та і перемогла!
 VІІІ. Конкурс «Моє майбутнє»
Кожна команда отримує аркуш, маркери  та завдання намалювати  і захистити свої проекти на тему: «Якою я бачу планету Земля в майбутньому?»2
Виграє команда, яка швидше, оригінальніше  виконає завдання. Оцінюється в 5  балів.




Гра з глядачами «Інтелект + реакція»  та  «Ланцюжок»
Відеоролік 


Підбиття підсумків та нагородження переможців

Немає коментарів:

Дописати коментар