понеділок, 16 листопада 2015 р.

Добре жити, коли можна подорожувати

                          Добре жити, коли можна подорожувати  
Ви любите подорожувати? Я теж! Тисячі людей в нашій країні проводять свою відпустку, подорожуючи всією родиною . Адже ми живемо на такій землі – де є безліч цікавих, мальовничих  і різноманітних місць. Україна - це прекрасна чудова земля, яка розкинулася на тисячу кілометрів з заходу на схід і сотні кілометрів з півночі на південь. Нам пощастило, що для своєї подорожі ми можемо обрати безліч маршрутів. Завжди цікаво відкрити щось нове, побачити інший спосіб життя, зустріти різних людей і зробити багато фотографій.
            А уявіть собі,  як цікаво  подорожувати  нашою Батьківщиною  дітям , які це для них незабутні відчуття, тим паче, що подорож – це кращий спосіб вивчення географії. І ось учні 6 класів отримали творче завдання,  із допомогою членів родини підготували повідомлення  про власну подорож :
«Ми з сім’єю приїхали на екскурсію до Львова в серпні місяці. Обійшли багато історичних пам’яток міста, заходили у кафе, кондитерські, цукерні. На моє враження найбільше вплинула гостинність львів’ян. Куди б не заходила – усюди мене вітали посмішкою і теплими словами. Атмосфера у Львові унікальна, кожна вуличка говорить про красу і величність цього міста. У Львові багато кафедральних соборів, музеїв, галерей. Увесь день ми блукали містом, заходячи у кожен із них. Ця поїздка до Львова не забудеться ніколи.»(Заткальницька Олена ,6-А)


«Цим літом я з батьками їздила на відпочинок в місто Бердянськ на Азовське море. Мені цей відпочинок дуже сподобався, моя мама засмагала на сонці , я купалася у морі. Вода була чиста та прозора. А мій татусь завзято рибалив. Та найбільше всього мені запам’ятався парк розваг. Там я каталася на каруселях, а ще я їздила на швидкісному катері та водній таблетці. В парку розваг ми з батьком зловили такий адреналін , що мені й не снилося…»(Біла Анастасія, 6-А)
«В цьому році на літніх канікулах я із мамою їздила до міста Одеса. Спочатку ми прогулялися по  Дерибасівській, спуститися Потьомкінськими сходами, подивилися на сучасний морський вокзал. По одним лише старим вуличкам Одеси можна блукати безкінечно. А потім відпочили на пляжі та поплавати в чистій воді Чорного моря. Місто Одеса – гарне, цікаве, веселе. Жителі міста дуже гостинні до відпочиваючих. Мені сподобалася ця подорож»
(Торішня Катерина,6-Б)
«Цього літа я відпочивала з сім’єю на Азовському морі. Ми цілими днями засмагали, купалися, каталися на пароплаві – це було так цікаво. Море прозоре, ніжно-блакитне, всі камінці на дні видно. Я люблю Азовське море і обов’язково знову приїду до нього.»(Застеба Анна, 6-А)
«Я й моя родина 3 жовтня 2015 року вирушили на екскурсію до Полтави. Під час
екскурсії ми дізналися про історію міста, подивились пам’ятники (ті, які ми бачили напрочуд гарні) . Це місто здивувало нас доброзичливістю та чистотою. Відомий письменник Іван Котляревський також мешкав у місті Полтава. Славетного земляка вшановують в місті і не забувають, на його честь названо гору, де розташований будинок-музей. Також ми відвідали виставку глиняних скульптур, де я навчилася робити тарілку з глини і в мене добре це вийшло…(Гасанова Анастасія, 6-Б)
«Влітку я їздила до бабусі. Я добре відпочила: купалася в річці, ходила в ліс збирати ягоди. В той час, коли  була на Волині, я ще їздила до Почаївської лаври. Лавра складається з 16 церков, резиденцiї архиєпископа, дзвiницi, келiй. Усi будівлі  iдеально поєднуються з мальовничим ландшафтом, скелястим схилом гори та терасами. Святинями Почаївської Лаври є вiдбиток ступнi Божої Матерi, джерело з цiлющою водою, чудотворна iкона Матерi Божої. Я відвідала місця, де з'явилася Матір Божа та прослухала  розповідь монаха про духовну історію цього святого місця. Мені сподобалося подорожувати Україною.» (Боронило Альона, 6-А).
«Цього літа я їздила  до дядька з тіткою, які проживають у Кривому Розі. Це найбільше місто України, в якому проживають 648 тис. мешканців. Довжина міста становить 126 км. - носить звання найдовшого міста в Європі, та вважається одним з найдовших у світі. У Кривому Розі є один з найбільших залізорудних кар’єрів світу, який вважається визначною пам’яткою. Саме місто
гарне, чисте, ми їздили до парку ім. газети “Правди”, до квіткового годинника. До речі, у Кривому Розі 23 парки, 135 скверів, 11 набережних та 17 садів. Мені дуже сподобалася поїздка.» (Могилко Катерина,  6-А)
«Взимку я  їздила до своєї  двоюрідної сестри в Харків. Харків — красиве і світле  місто, розташоване на північному сході України. В центрі міста ми відвідали прекрасний парк, який має ім'я Т. Г. Шевченка. Біля нього — площа Свободи, найбільша площа в Європі. Тут зазвичай проходять всі міські свята, на які збирається дуже багато людей, грає музика, пускають феєрверки.  На цій площі ми святкували Різдво. Тут же, неподалік, стоїть нова будівля Харківського Театру опери і балету — дуже гарна споруда, перед якою побудовано надзвичайно вражаючі фонтани.  Побували ми і  на головній вулиці міста — Сумській. На ній дуже багато крамниць, банків, просто красиві будинки, в яких живуть харків'яни…»(Харченко Каріна, 6-А)
«Цього року ми їздили всією сім'єю на Чорне море. Відмінно проводили час із ранку до вечора, купалися, грали, й загоряли.  Море було тепле, прозоре, привітне. Там у нас з’явилися друзі чайки, які кожного разу збиралися, коли ми сідали їсти. Також три раз на день з’являлися група дельфінів з п’яти особин, які кормилися біля берега рибою. Вони гралися медузами, наче м’ячем! На морі було добре, я хочу туди знову.»(Токар Вікторія, 6-А)

  Як здорово, коли можна подорожувати! А кілька років потому можна зручніше влаштуватися в затишному домашньому кріслі, і, милуючись фотографіями, згадати про приємні дні, проведені в подорожі. 

Немає коментарів:

Дописати коментар